Як боротися зі страхами.


Як боротися зі страхами 7 сильних технік

Страхи ... Ви знаєте, як багато страхів може жити в одній людині? Чи є у вас страхи? Чи боїтеся ви чого-небудь? Не так давно, я нарахувала, розповідає Ася Зарипова, викладач «Академии частной жизни», у себе 86 страхів! Ця цифра мене приголомшила. 86 страхів у мене? 


Я була впевнена: вже мені-то точно нічого боятися. Крім страху висоти і страху потонути - мої найбільші, як я думала раніше, страхи. Так, страх смерті - один з найсильніших страхів на рівні інстинктів, з цим все зрозуміло. Але крім нього є купа інших.Страх втрати, страх випробувати біль, страх бути непотрібною, страх оцінки, страх зради, страх близькості, страх самотності, страх втрати контролю, страх обману, страх розчарування, страх за близьких, страх провалу, страх не дійти до кінця, страх відмови.
Виписавши список, я зрозуміла, що велика частина моїх страхів була неусвідомленої, прийнятою. Це означає, що вони жили десь глибоко всередині і гальмували мій рух вперед. Страхи різні потрібні, страхи різні важливі ... Коли ви розумієте, що відчуваєте страх, що відразу приходить на розум? Думка «треба якнайшвидше позбутися його!», Вірно? Не поспішайте.Страхи нам для чогось дані. Кожен страх виконує якусь функцію, відіграє важливу роль в нашому житті. Він попереджає про небезпеку, захищає підсвідомість від болю і сумного досвіду, допомагає вижити. Наприклад, ми не станемо переходити дорогу перед їдуть на великій швидкості автомобілем або не станемо стрибати з висоти, знаючи, що це може сумно закінчитися. Ми не будемо згадувати про якомусь поганому випадку, тому що ці спогади боляче ранять.Але, захищаючи нас, страх б
локує енергію. І це добре, якщо він реальний, найчастіше - він надуманий. І в такому випадку страх нам заважає, через нього ми тупцюємо на місці, не можемо реалізувати свої цілі, виконати мрії. Важливо усвідомити свої страхи і прийняти їх. І це вже велика частина успіху.


7 технік роботи зі страхами

Нижче я розповім вам про сім техніках роботи зі страхами. Перші техніки спрямовані на усвідомлення страху, такі - на їх трансформацію. Кому-то вистачить і одного способу, кому-то слід опрацювати всі сім. Хтось впорається за один раз, а хтось відчує, що ці техніки потрібно використовувати постійно.
Я раджу пройти всі техніки і вибрати свою.
Техніка №1. Випишіть максимально детальний список страхів. Пишіть все, що йде в голову, мінімум 15 хвилин. Виберіть той страх, який актуальний на сьогоднішній момент. З рештою будете працювати пізніше. Переходьте до наступних технікам.

Техніка №2. Напишіть страху лист. Потім лівою рукою напишіть відповідь страху. Я підготувала для вас шаблон такого листа:
Шаблон листа:
Здрастуй мій страх _____ (який? Страх чого?).
Ти називаєшся ________ (назви його по імені).
Коли ти присутній, я відчуваю ________.
Страх, ти говориш мені про те, що _________.
І даєш мені зрозуміти, що _______.
Страх, ти звертаєш мою увагу на _______.
І звільняєш мене від наступної небажаної діяльності: _______ (перерахувати).
Страх, ти корисний для мене тим, що _______.
Ти виконуєш роль _________.
Страх, ти ставишся до сфери _________.
Страх, ти - як здатність, яку я хочу розвинути. (Назвати здатність)
Страх, я дякую тобі за _________.
Страх, ти дав мені можливість __________.
Страх, я хочу ___________.
Тепер уявіть, що страх - це ви. І вам прийшов лист. Що в ньому? Напишіть відповідь страху лівою рукою, або правою, якщо ви - лівша.
Техніка №3. Напишіть розповідь про своє страху: який він, на що схожий, коли з'явився, як виявляється, ваші дії.
Техніка №4. Намалюйте страх, вивчіть його. Потім намалюйте трансформований результат цього страху.
Техніка №5. Уявіть, що всі, чого ви боялися, вже відбулося. Що найстрашнішого в цьому? Придумайте хід ваших дій в цій ситуації.
Техніка №6. Доведіть страх в уяві до абсурду. Уявіть комічну ситуацію і посмійтеся над нею.
Техніка №7. Розберіться зі страхами, переконаннями, негативними установками і сценаріями. Знайдіть, що вас блокує і заважає рухатися в життя.
Не бійтеся своїх страхів, ЗНАЙДІТЬ ЇХ і подивіться їм в очі. Дізнайтеся, для чого вони вам, подружітеся з ними, зробіть їх союзниками. Тоді весь світ розгорнеться перед вами!