Тренінг "Конфлікт та комунікація"

 4 та 5 квітня відбулися тренінги "КОНФЛІКТ: УНИКАТИ ЧИ ВРЕГУЛЬОВУВАТИ" та "ЯК РОЗУМІТИ ІНШИХ ТА БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ" на базі Софіївсько-Борщагівської амбулаторії.

Цей тренінг проводиться в рамках проекту “ВПО та приймаючі громади: життя з примиренням та порозумінням” впроваджує ГО "Твори Добропілля" за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».
На тренінгу приймали участь змішана група дорослих: ВПО та місцеві в основному психологи та соціальні педагоги дошкільних та навчальних закладів.
На початку заходу оприділилися з організаційними моментами: скільки часу займе тренінг, наші очікування, як будемо працювати та взаємодіяти.
Після знайомства розділилися на три групи: виписували причини та ознаки конфліктів і шляхи їх вирішення.

Тренінг був проведений в стилі воршопу, де я дізналася:

  • Ознаки конфлікту, підходи до вирішення конфліктів: правовий, силовий, з урахуванням інтересів, стилі поведінки у конфліктах, стадії ескалації конфлікту, конструктивний та деструктивний конфлікт, медіація як конструктивний спосіб вирішення конфлікту.
На першому тренінгу я зрозуміла, що не потрібно уникати конфлікту (замовчувати) - краще залагодити конфлікт за допомогою комунікації, тобто знайти компроміс для обох сторін або співпраця.
  • Захисні реакції мозку, трикутник Карпмана, комунікативні моделі 4 вуха та Я-повідомлення, техніка спілкування «Кільце».
Дугого дня для мене важливо було почути, що людина може як говорити, так і сприймати за допомогою 4 вуха - 4 вираження. Дуже цінно почути техніку "Я- повідомлення" та "Квадрат цінностей".  Дуже дякую пані Тетяні за ці два продуктивних дня.