План Місячника здорового способу життя


  Затверджую
Директор Софіївсько-Борщагівського НВК
________________  О.І.Пушенко

План
проведення місячника здорового способу життя
«Здоров’я у твоїх долоньках» 



№ з/п
Зміст заходів
Термін
Класи
Відповідальні
1.
Провести тестування учнів «Чи вмієте ви вести здоровий спосіб життя?», «Молодь обирає здоровя», «Як можна удосконалити свій душевний стан?»  
До 29.11.2019
7-9
Парфенюк К.В., лідери учнівського самоврядування
2.
Провести веселі танцювальні перерви
Протягом місяця (вівторок, четвер)
5-11
Лідери учнівського самоврядування
3.
Оформити інформаційні куточки щодо пропаганди здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок:
«7 правил здорового способу життя»,
«Міфи та правда про здоров'я», «10 способів покращення самопочуття»
Протягом місячника
(для учнів, батьків, учителів)
Парфенюк К.В., Осадча Л.М.
4.
Проведення виставки-конкурсу малюнків  «Абетка здоров’я»
протягом місячника
5-11
Вчитель малювання
5.
Веселі старти «Спорт – це круто! За красу і грацію!»
Листопад – грудень
3-5
вчителі фізичної культури
6.
Бесіди, години спілкування на тему:
-«Моє здоров’я -  в моїх руках»
-«З хворобою не жартуй
-«Найвища цінність – це життя»
04.11-29.11

1-4
5-8
9-11
класні керівники
7.
Перегляд документальних фільмів, соціальних роликів про шкідливість алкоголю, тютюну та наркотиків
18.11-29.11.19
7-9
Осадча Л.М.
8.
Подорож до країни «Режиму дня»
04.11-15.11.19
1-2
Осадча Л.М.
9.
Створення колажу «Здоровим будеш – все забудеш!»
Листопад
8-11
Осадча Л.М.
10.
Година здоров’я «Продукти харчування: наші друзі і вороги»
Листопад
3-4
Осадча Л.М.
11.
Організувати зустріч учнів із представниками патрульної та ювенальної поліції, фахівцями з соціальної роботи Києво-Святошинського центру ССМ
Листопад
7-10
Осадча Л.М.
12.
Провести конкурс соціальних реклам «Здоровим бути модно!»
28.11.2019
03.12.2019
5-7
8-11
Осадча Л.М.
Федоренко О.Ф.
Шупик Т.О.